31.01.2024 14:06
18 липня у ЦНАПі запрацював розумний кол-центр (IVR)
18 липня у ЦНАПі запрацював розумний кол-центр (IVR) – інтерактивне голосове меню системи адміністративних послуг. До 31 грудня 2023 року було отримано 1523 дзвінка, 350 з яких потребували з'єднання зі спеціалістами для додаткових консультацій.
Зателефонувавши до ЦНАПу за номером 0800351291 та обравши розділ, який вас цікавить, є можливість швидко та зручно:
– дізнатись про режим роботи ЦНАПу;
– отримати консультацію щодо переліку документів, необхідних для отримання найпоширеніших послуг;
– прослухати інформацію про вартість послуг та час на їх отримання;
– зв’язатися зі спеціалістами для додаткових консультацій чи записатися на прийом до працівників ЦНАПу.
Крокуймо до цифровізації разом!
#EGAP_діє
Поділитись
Дізнайтеся також
07/11/2024
Інформація щодо розгляду звернень громадян!
Усі новини