07.05.2024 17:02
Що робити при втраті державного акту на земельну ділянку?
Що робити при втраті державного акту на земельну ділянку?
Державний акт на право власності на земельну ділянку – документ, виданий уповноваженим державним органом, що підтверджує право власності на земельну ділянку.
Державні акти на право власності на земельну ділянку видавались до 2013 року. З січня 2013 року за підтвердження права власності на об’єкти нерухомості в тому числі і земельні ділянки відповідає єдина державна інформаційна система в Україні, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав - Державний реєстр речових прав на нерухоме майно.
Якщо ви є власником земельної ділянки і ваше право власності на неї посвідчується Державним актом на право власності на землю – рекомендуємо зареєструвати своє право власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. В такому випадку втрата чи псування державного акту ніяким чином на вплине на вас, не потрібно буде нічого робити для відновлення акту. Право власності в такому випадку завжди можна підтвердити довідкою з Державного реєстру, яку можна отримати онлайн , зайшовши на сайт: Онлайн будинок юстиції https://online.minjust.gov.ua або ж на порталі https://diia.gov.ua/
У випадку, якщо право власності на земельну ділянку, що підтверджується Державним актом на право власності на землю НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНО в ДРРП, то при втраті цього Акту потрібно вчинити наступні дії:
Звернутись до відділу Держгеокадастру з метою отримання належним чином засвідченої копії другого примірника Державного акту на право власності на земельну ділянку та перевірити відомості про дану земельну ділянку в Державному земельному кадастрі.
Звернутись через Центр надання адміністративних послуг до державного реєстратора для реєстрації права власності на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Поділитись
Дізнайтеся також
07/11/2024
Інформація щодо розгляду звернень громадян!
Усі новини